پارافین

دریافت لیست قیمت عمده پارافین شمع سازی از شرکت رز

قیمت عمده پارافین شمع سازی برای مصارف زیاد بسیار مهم می باشد زیرا این موضوع در قیمت تمام شده محصول نهایی تاثیر مستقیم داشته و قیمت تمام شده محصول نیز بر میزان فروش آن محصول، تاثیر مستقیمی دارد. پس این موضوع برای خریداران این محصول که بصورت عمده خریداری می کنند بسیار مهم است.

تلفن شرکت رز

قیمت عمده پارافین شمع سازی در کارخانه رز

پارافین که دارای انواع مختلفی می باشد، در صایع مختلفی کاربرد دارد که یکی از آن صنایع، شمع سازی بوده و ماده اصلی در تولید شمع، پارافین است. پارافین به طور کلی به دو دسته پارافین جامد و پارافین مایع تقسیم شده که پارافین جامد در شمع سازی کاربرد دارد و پارافین مایع بیشتر در صنایع دیگر مانند ساخت روغن های موتور و غیره استفاده می شود. قیمت پارافین شمع سازی یکی از نکات بسیار مهم درهنگام خرید پارافین عمده می باشد که باید به آن توجه کرد. در نتیجه قیمت پارافین یک درصد باید بدون اینکه از کیفیت پارفین کاسته شود ، مناسب بوده تا خریداران عمده با خیالی راحت خرید کنند. شرکت تولیدی رز نیز تولید کننده انواع پارافین در کشور می باشد و محصولات تولید شده خود را با بهترین قیمت به مشتریان خود در سراسر کشور ارسال مینماید.

قیمت عمده پارافین شمع سازی در کارخانه رز شیمی

بررسی مشخصات و قیمت عمده پارافین شمع سازی

پارافین ها از لحاظ های دیگری نیز تقسیم بندی می شوند که آن ها نیز کاربرد های خاص خودشون رو دارند. پارافین در حین این که پالایش می شود مقدار قابل توجهی چربی دارد که این چربی از پارافین، بسته به نوع پارافین تولیدی، باید از آن جدا شود. این موضوع باعث تولید پارفین سبک و یا سنگین می شود که اگر چربی آن در حدود بالای پنج درصد باشد، پارافین سنگین بوده و اگر در حدود بین ۱ الی ۲ درصد باشد، پارافین سبک به حساب می آید. هر کدام از این پارافین ها در شمع سازی، کاربرد خاص خودش را دارد. شرکت تولیدی رز اقدام به فروش پارافین شمع سازی در تهران کرده که می توانید پارافین عمده مورد نیاز خود را از این شرکت تهیه کنید.

بررسی مشخصات و قیمت عمده پارافین شمع سازی

فروش عمده پارافین شمع سازی به قیمت درب کارخانه

برای این که پارافینی که می خرید قیمتش مناسب بوده و علاوه بر مناسب بودن قیمت پارفین، از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار باشد، باید محصول مورد نظر خود را به صورت مستقیم از جایی تهیه کنید که خودش تولید کننده آن محصول باشد که این موضوع باعث حذف دلال ها شده و به طور خودکار قیمت محصول بدون پایین آمدن کیفیت پایین می آید. ولی این موضوع را در نظر داشته باشد که قیمت محصول هم تا حدی می تواند ارزان تر باشد و از یک حدی اگر ارزان تر باشد، قطعا کیفیت پایین تری دارد پس اگر قصد سنجیدن قیمت هر کیلو پارافین را دارید،‌ آن را به نسبت کیفیت بسنجید. در کل شرکت رز به عنوان یک تولید کننده در سطح کشور تمام محصولات خود را به صورت مستقیم و به قیمت درب کارخانه به مشتریان در سراسر کشور عرضه می‌نماید.

فروش عمده پارافین شمع سازی به قیمت درب کارخانه

خرید بدون واسطه انواع پارافین از تولید کننده

شرکت تولیدی رز، محصولات خود را به صورت مستقیم عرضه می کند زیرا خودش تولید کننده بوده و اگر از مراکز خرید پارافین شمع این شرکت خریداری کنید،‌ بدون ارتباط با دلال، محصول خود را مستقیم از کارخانه تهیه خواهید کرد که این موضوع طبق گفته های قبل بر خوش قیمت بودن محصول به نسبت کیفیت خوب آنَ، تاثیر می گذارد. پس برای خرید پارافین ارزان حتما این موضوع را در نظر داشته باشید. برای خرید پارافین شمع سازی می‌توانید با شرکت رز که مرکز خرید پارافین می باشد و در تهران و سراسر کشور شناخته است، مراجعه کنید. علاوه بر این شیوه، برای خرید پارافین شمع سازی، می توانید به صورت اینترنتی نیز اقدام بکنید. شرکت تولیدی رز به تمام نقاط ایران ارسال دارد و در کجای کشور که باشید می‌توانید نسبت به خرید محصولات مورد نیاز خود از طریق کارشناسان فروش این شرکت اقدام نمایید.

به این مقاله امیتاز دهید.

5 / 5. مشارکت کنندگان 1

(نجفی) راه های ارتباطی:
شماره تماس شماره موبایل: 09123456279
فکس شماره فکس: 02189773330
کانال تلگرام کانال تلگرام: MedicArad@
ایمیل پست الکترونیکی: info@vaselineshop.ir

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. عرض سلام و درود
    ممنون میشم لیست قیمت عمده پارافين جامد رو ایمیل بفرمایید.
    با تشکر

    طسوجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا