وازلین

پخش وازلین بشکه ای 50 و 175 کیلویی (قیمت رقابتی) + کیفیت درجه 1

در این مقاله شما را با موضوع قیمت و خرید عمده وازلین بشکه ای آشنا می کنیم.

تلفن شرکت آراد

وازلین (vaseline) نامی آشنا برای همگان است که یک روغن معدنی بسیار مفید می باشد. به دلیل فواید زیاد در وازلین، آن را به معجزه ای در درمان تشبیه کرده اند.

شرکت آراد نیز به عنوان یکی از تولید کنندگان تخصصی این ماده به صورت تناژ و عمده ای انواع وازلین را تولید و در حجم های مختلفی همچون بشکه بسته بندی و عرضه می کند.

قیمت خالص هر کیلو وازلین نیز در حالت بشکه ای و همینطور 100 گرمی متفاوت است که در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

چرا قیمت وازلین بشکه ای به صرفه است؟

پالایشگاه های داخل کشور به دلیل داشتن تجهیزات پیشرفته و علم روز دنیا و همینطور نیروهای کارآمد، عملیات تولید فرآورده های نفتی را کاملا اصولی انجام می دهند. یکی از این فرآورده های مهم که نتیجه تقطیر نفت می باشد، وازلین است.

در پالایشگاه پس از تصفیه نفت این روغن پرکاربرد وازلین را که ژل پترولیوم نیز نامیده می شود به دست می آورند.

در واقع تولید وازلین در پالایشگاه با ترکیبی از روغن و وکس انجام می شود.

پس از تولید وازلین آن را به گونه های مختلف بهداشتی، دارویی و صنعتی تبدیل و آن را در حجم های مختلفی من جمله بشکه ای بسته بندی می کنند.

دو مورد از دلایلی که باعث می‌شود تا قیمت عمده وازلین بشکه ای نسبت به حجم های کوچک تر به صرفه تر باشد، بسته بندی آسان و همچنین هزینه بسته بندی مقرون به صرفه تر آن است.

چرا قیمت وازلین بشکه ای به صرفه است؟
چرا قیمت وازلین بشکه ای به صرفه است؟

تولید و پخش وازلین بهداشتی و دارویی به صورت بشکه ای

  • وازلین بهداشتی

اگر به دنبال مرغوب ترین وازلین هستید، پیشنهاد ما به شما وازلین بهداشتی می باشد. هنگام تصفیه این وازلین موادهایی که برای انسان ضرر دارند کاملا نابود شده و مواد مفیدی جایگزین آن می شود.

وازلین بهداشتی به وازلین سفید هم نامیده می شود که علت آن رنگ سفید این مدل وازلین است. کاربرد وازلین بهداشتی در قسمت های آرایشی بهداشتی و پزشکی کشور است و به دلیل کاربرد مهمی که دارد بر اساس معیارهای بهداشتی ساخته می شود.

تمام وازلین های بهداشتی دارای کد بهداشتی هستند و همینطور نشان سیب سلامت اخذ کرده اند و به صورت بشکه ای از شرکت آراد قابل خریداری هستند.

  • وازلین دارویی

وازلین دارویی نوعی از وازلین بهداشتی است و در واقع زیر مجموعه آن به حساب می آید. دلیل تولید این وازلین به کار بردنش در ساخت محصولات دارویی مختلف است.

برای مثال کرم ها و پمادهای ترمیم کننده پوست از وازلین دارویی به دست می آیند و وجود این وازلین نقش مهمی در اثرگذاری بیشتر این محصولات دارد.

وجود وازلین دارویی در موارد دیگری نیز مثل کاهش محل سوختگی در پوست و جراحت هایی که بر روی بدن به وجود آمده اند نقش بسیار مهمی دارد.

تولید و پخش وازلین بهداشتی و دارویی به صورت بشکه ای
تولید و پخش وازلین بهداشتی و دارویی به صورت بشکه ای

تولید و فروش عمده وازلین نیمه صنعتی و صنعتی در حجم بشکه ای

  • وازلین نیمه صنعتی

نوع دیگری از خانواده وازلین ها مربوط به وازلین نیمه صنعتی می شود.

ترکیب مواد در وازلین نیمه صنعتی با وازلین بهداشتی کاملا متفاوت است ولی در نحوه بسته بندی مانند هم هستند.در این وازلین شاهد کمی رنگ زرد خواهید بود.

از آنجایی هم که به آن اسانس زده می شود بوی نامطلوبی ندارد.

  • وازلین صنعتی

نمونه دیگر وازلین مربوط به وازلین صنعتی می شود.

دلیل نام گذاری این محصول به وازلین صنعتی کاربردش در بخش صنعت می باشد.

در وازلین صنعتی شاهد رنگ زرد بیشتری نسبت به نیمه صنعتی خواهید بود. همچنین به وازلین صنعتی، دیگر اسانس زده نمی شود و رایحه طبیعی ژله پترولیوم را در خود دارد که این موضوع به دلیل نوع مصارفش، برای مشتریان بی اهمیت است.

نکته مهم دیگر درباره این گونه وازلین وجود روغن بالا در این محصول است که در بعضی صنایع این روغن زیاد مهم می باشد.

تولید و فروش عمده وازلین نیمه صنعتی و صنعتی در حجم بشکه ای
تولید و فروش عمده وازلین نیمه صنعتی و صنعتی در حجم بشکه ای

فروش عمده انواع وازلین بشکه ای با بهترین کیفیت

فروش عمده انواع وازلین بشکه ای با بهترین کیفیت توسط شرکت آراد انجام می شود. همچنین، به جز گونه وازلین، موضوع بسته بندی آن نیز بر قیمت عمده وازلین تاثیرگذار است.

شرکت آراد در پخش وازلین عمده از بشکه هایی در سایزها و جنس های مختلف استفاده می کند. در بسته بندی وازلین نوع بهداشتی از بشکه های نو و آبی رنگ استفاده می شود.

این بشکه ها در وزن های 50 و 175 کیلوگرمی موجود می‌باشند و انواع وازلین های آرایشی بهداشتی و پزشکی را با توجه به درخواست مشتری در آن قرار داده و سپس به سراسر ایران ارسال می کند.

تمام مراحل از تولید گرفته تا بسته بندی در بهترین کیفیت انجام می شود. وازلین دارویی و وازلین نیمه صنعتی نیز از نظر بسته بندی مشابه وازلین بهداشتی هستند و آن ها را در این 2 وزن برای مشتریان مهیا می کنند.

تنها تفاوت بسته بندی مربوط به وازلین صنعتی می باشد.

برای این نوع وازلین از بشکه های دست دوم استفاده می شود که این بشکه ها نیز مقاومت بالایی دارند و بهداشتی بودن آنها چندان اهمیتی ندارد.

فروش عمده انواع وازلین بشکه ای با بهترین کیفیت
فروش عمده انواع وازلین بشکه ای با بهترین کیفیت

قیمت وازلین عمده و بشکه ای

طبیعتا قیمت وازلین در نوع عمده و بشکه ای بسیار مقرون به صرفه تر از نوع خرده فروشی آن است. زمانی که شما در حجم بالایی وازلین را سفارش دهید از طرف شرکت آراد تخفیف عالی کسب می کنید.

این تخفیفات و پایین بودن قیمت وازلین بشکه ای باعث تشویق مشتریان به خرید عمده ای آن شده است.

در کل، وازلین در هر نوعی که باشد قیمت پایینی دارد. اگر هم به صورت بشکه ای و عمده سفارش خود را ثبت کنید کاملا به نفع شما می باشد. چرا که بسته بندی های کوچک آن به دلایلی که قبلا به آنها اشاره کردیم بالاتر است.

در صورتی هم که قصد خرید وازلین در حجم های کوچک تر را داشته باشید بهتر است بدانید که وازلین بهداشتی در قوطی های 90، 100، 120 و 200 گرمی عرضه می شوند.

نکته مهم دیگر که ممکن است به آن توجه داشته باشید جنس بشکه ها می باشند. بشکه های 50 و 175 کیلویی در در نوع فلزی و پلاستیکی موجود هستند که طبیعتا بشکه پلاستیکی قیمت ارزانتری را دارد. اما بشکه فلزی دوام بیشتری نسبت به بشکه پلاستیکی دارد.

قیمت وازلین عمده و بشکه ای
قیمت وازلین عمده و بشکه ای

به روز ترین لیست قیمت وازلین عمده و بشکه ای

شرکت آراد همواره بهترین قیمت وازلین در فروش عمده و بشکه ای را ارائه می کند.

به دلیل عدم ثبات در بازارهای داخلی کشور، شاهد نوساناتی در بازار هستیم. این نوسانات بر قیمت کلیه محصولات از جمله وازلین تاثیر می گذارد، اما کارخانه وازلین آراد همیشه سعی در بهترین قیمت گذاری با توجه به کیفیت بالای محصولات خود دارد.

به روز ترین لیست قیمت وازلین عمده و بشکه ای
به روز ترین لیست قیمت وازلین عمده و بشکه ای

برای آگاهی از قیمت وازلین بشکه ای می‌توانید ضمن ارتباط با مشاورین شرکت از طریق راه های ارتباطی، از سراسر کشور و حتی برای صادرات اقدام به خرید نمایید.

بنابراین برای آگاهی از به روز ترین لیست قیمت وازلین بشکه ای با ما در ارتباط باشید.

به این مقاله امیتاز دهید.

4.3 / 5. مشارکت کنندگان 4

(نجفی) راه های ارتباطی:
شماره تماس شماره موبایل: 09123456279
واتساپ شرکت آراد واتساپ: جهت ارسال پیام کلیک کنید
کانال تلگرام کانال تلگرام: MedicArad@
ایمیل پست الکترونیکی: info@aradmedic.ir

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا