وازلین

تولید کنندگان انواع وازلین درجه 1 در اصفهان + (آشنایی با برترین شرکت)

خرید انواع وازلین بهداشتی و صنعتی عمده در بسته بندی های قوطی و بشکه ای با ارائه بهترین قیمت از سوی تولید کننده وازلین در اصفهان، تنها با رجوع به سایت آراد به سرعت انجام پذیر است.

تلفن شرکت آراد

شرکت های زیادی در ایران در زمینه تولید انواع وازلین بهداشتی فعالیت دارند که عبارتند از شرکت آراد، وازلین شاپ، رز پلیمر، نوید نور و اشکان شیمی. همه این شرکت ها برای کشور افتخارآفرین بوده اند که در ادامه آنها را به شما معرفی کنیم.

بهترین تولید کننده وازلین در اصفهان

کارخانه تولید وازلین آراد یکی از کارخانه های موفق در ایران است و سال های بسیاری است در تولید وازلین در اصفهان حرف اول را می‌زند.

آراد از تولید کنندگان انواع انواع وازلین بهداشتی و سایر وازلین ها با بهترین قیمت و به صورت کیلویی و عمده می باشد. زمانی که وازلین را کیلویی سفارش می دهید، جزو خریداران عمده محسوب شده و قیمت وازلین بشکه ای برای شما بسیار ارزان تمام می‌شود. ارائه وازلین های بشکه ای طرفداران زیادی از صنف های مختلف دارد.

آراد برای اینکه خریداران به مقاصد خود برسند و از خرید خود رضایت داشته باشند وازلین ها را در وزن بالا و قیمت مناسب عرضه می نماید. قیمت هر وازلین با دیگر وازلین ها تفاوت دارد و برای اطلاع از قیمت وازلین ایرانی می توانید با کارشناس ما تماس بگیرید.

بهترین تولید کننده وازلین در اصفهان
بهترین تولید کننده وازلین در اصفهان

رز شیمی، تولید کننده انواع وازلین بهداشتی در اصفهان

رز پلیمر برترین شرکت تولید وازلین در اصفهان است که مشتقات نفتی نظیر انواع وازلین بهداشتی، صنعتی، پارافین مایع، پارافین جامد، گرانول، ژل واکس و … را تولید می نماید. چندین دهه از فعالیت رز شیمی می گذرد و هر روز باعث افتخار آفرینی بیشتری برای کشور عزیزمان می شود.

همه تولیدات این شرکت بزرگ، باکیفیت و تضمین شده هستند و تمام مباحث لازم و استانداردهای جهانی در شرکت رز شیمی رعایت می شود. رز شیمی با تولید مرغوب ترین وازلین گرید بهداشتی در اصفهان، باعث باکیفیت شدن محصولات بهداشتی کشور شده و در صنعت تولید این محصولات تاثیرگذاری بالایی دارد.

رز شیمی، تولید کننده انواع وازلین بهداشتی در اصفهان
رز شیمی، تولید کننده انواع وازلین بهداشتی در اصفهان

نوید نور از بزرگترین تولید کنندگان انواع وازلین بهداشتی در اصفهان

از دیگر بزرگترین تولید کنندگان انواع وازلین بهداشتی در اصفهان می توان به شرکت نوید نور اشاره کرد. نوید نور یک شرکت برای بیماران هموفیلی است که در سال 1376 راه اندازی شد. بخش وسیعی از نیروهای این شرکت را بیماران هموفیلی عزیز تشکیل داده و در این مجموعه بزرگ و موفق مشغول به کار هستند.

درآمدهای شرکت نوید نور در راستای درمان بیماران هموفیلی و دیگر بسته های حمایتی برای آن ها در نظر گرفته می شود. شرکت نوید نور وازلین های باکیفیتی را عرضه می نماید و موفق به دریافت جوایز زیادی از جمله کارآفرین برتر کشور، شرکت برتر صنعتی و بهترین صادرکننده شده است.

نوید نور از بزرگترین تولید کنندگان انواع وازلین بهداشتی در اصفهان
نوید نور از بزرگترین تولید کنندگان انواع وازلین بهداشتی در اصفهان

اشکان شیمی از شرکت های معتبر تولید انواع وازلین بهداشتی

شرکت اشکان شیمی یکی از معتبر ترین تولید کنندگان انواع وازلین بهداشتی در اصفهان به حساب می آید. شروع به کار اشکان شیمی در سال 1386 اتفاق افتاد و شرکت در این مدت به دستاوردهای بسیاری دست یافته است. اشکان شیمی جز شرکت های تولیدی در اصفهان است که در عرصه بین المللی فعالیت داشته و انواع وازلین به خصوص وازلین بهداشتی را با بهره گیری از بهترین مواد ارائه می نماید.

قیمت وازلین ایرانی که به وسیله تولید کنندگان ایرانی به خصوص اشکان شیمی عرضه می شود پایین بوده که این قیمت برای تحقق جلب رضایت عموم مشتریان صورت می گیرد.

به این مقاله امیتاز دهید.

4 / 5. مشارکت کنندگان 1

(نجفی) راه های ارتباطی:
شماره تماس شماره موبایل: 09123456279
واتساپ شرکت آراد واتساپ: جهت ارسال پیام کلیک کنید
کانال تلگرام کانال تلگرام: MedicArad@
ایمیل پست الکترونیکی: info@aradmedic.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا