پارافین

پارافین شمع عمده و با کیفیت را از کجا بخریم؟

پارافین عمده شمع، یکی از مشتقات نفتی به حساب می آید که انواع متفاوتی داشته که برای تولید محصولاتی مانند شمع به کار می رود. با خرید پارافین ارزان از شرکت تولیدی آراد، خریدی مطمئن و ارزان را تجربه کنید.

تلفن شرکت آراد

مرکز فروش پارافین شمع عمده

پارافین به دو حالت توسط شرکت آراد تولید و در بازار عرضه می‌شود. که یک نوع آن به شکل مایع و نوع دیگر آن به شکل جامد می باشد که نوع جامد پارافین شمع عمده، حالت ژله ای دارد و همچنین با نام پارافین واکس نیز شناخته می شود. از دیر باز، نوع جامد پارافین در صنعت شمع سازی کاربرد داشته ولی امروزه در صنایع دیگر نیز استفاده می شود. شرکت تولیدی آراد، به عنوان کارخانه تولید کننده پارافین و مرکز فروش پارافین جامد در تهران و دیگر استان ها شناخته می‌شود و همواره تولیدات خود را به صورت مستقیم به دست مشتریان عمده در سراسر کشور می‌رساند. شما نیز در صورت نیاز به خرید عمده این محصول می توانید قیمت عمده پارافین شمع سازی را از شرکت تولیدی آراد دریافت کرده و نسبت به خرید از آراد اقدام نمایید.

مرکز فروش پارافین شمع عمده

خرید پارافین شمع عمده مستقیم از تولید کننده

پارافین های موجود، دارای نقطه ذوب های مختلفی بوده که هر یک کاربرد خاص خود را دارد و پارافینی که در در صنعت شمع سازی استفاده می شود دارای نقطه ذوبی، بین دماهای 60 تا 60 می باشد. برای خرید پارافین شمع عمده، اگر به مراکز خرید پارافین شمع مراجعه کنید و قیمت ها را به نسبت کیفیت مقایسه کنید، متوجه قیمت مناسب و کیفیت عالی شرکت تولیدی آراد می شوید و خریدی که انجام می دهید، خریدی آسوده بوده و دیگر نگرانی بابت قیمت و کیفیت جنس خریداری شده نخواهید داشت. همچنین شرکت تولیدی آراد، کار فروش پارافین شمع سازی در تهران و سراسر کشور را به صورت مستقیم از کارخانه انجام می‌دهد.

خرید پارافین شمع عمده مستقیم از تولید کننده

خرید پارافین شمع عمده با بهترین قیمت و کیفیت

همانطور که گفته شد پارافین ها دارای نوع های مختلفی است. پارافین دارای نوع بوده که اولین نوع آن، پارافین قالبی نام داشته که دارای اسید بوده و کاربرد آن بیشتر برای ساختن شمع های به اصطلاح قالبی می باشد.

نوع دوم، پارافین کریستالی نام داشته اسید نداشته و معمولا در ساخت شمع های دست ساز به کار میرود زیرا شکل پذیری بهتری دارد.

نوع سوم پارافین، پارافین به اصطلاح شیشه ای بوده که به نام پارافین پزشکی نیز معروف است که برای شمع هایی که داخل ظروف های مختلف، اعم از ظروف شفاف مانند لیوان و غیره، استفاده می شود زیرا ظاهری شفاف داشته و از لحاظ ظاهری با پارافین های دیگر فرق داشته و شکلی بهتر دارد.

خرید پارافین شمع عمده با بهترین قیمت و کیفیت

کارخانه تولید و پخش سراسری پارافین شمع سازی

برای خرید پارافین شمع سازی، باید دنبال شرکت تولیدی معتبر باشید تا هم قیمتی مناسب داشته باشد و هم از لحاظ کیفی چیزی کم نداشته باشد. شرکت تولیدی آراد، تولید کننده انواع پارافین، دارای قیمت و کیفیت بسیار مناسبی است. قیمت پارافین شمع سازی آراد نسبت به کیفیتی که ارائه می کند، بسیار مناسب بوده و شما خریداران عزیز را از خریدی که دارید، خوشنود و راضی می کند.

پس پارافین شمع عمده خود را از شرکت تولیدی آراد تهیه کنید تا محصولی که تولید می کنید، از لحاظ کیفی تحولی اساسی کند و حتی از لحاظ اقتصادی نیز برای شما به صرفه باشد.

این شرکت به تمام نقاط ایران ارسال داشته و اگر شما هر کجای ایران باشید می‌توانید به آسانی خرید از این شرکت تولیدی انواع پارافین را انجام دهید.

به این مقاله امیتاز دهید.

5 / 5. مشارکت کنندگان 1

(نجفی) راه های ارتباطی:
شماره تماس شماره موبایل: 09123456279
واتساپ شرکت آراد واتساپ: جهت ارسال پیام کلیک کنید
کانال تلگرام کانال تلگرام: MedicArad@
ایمیل پست الکترونیکی: info@aradmedic.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا