پارافین

بزرگترین شرکت صادرات پارافین مایع و جامد کشور

شرکت صادرات پارافین آراد به عنوان یک تولید کننده در زمینه تولید پارافین در انواع مختلف بسیار موفق بوده و در زمره برترین شرکت های صادرات شناخته شده و تولیدات خود را به صورت مستقیم به دست مشتریانش می رساند. برخی از خریداران وفادار این مرکز فروش، تجار بزرگ پارافین هستند.

تلفن شرکت آراد

برترین شرکت صادرات پارافین

در شرکت صادرات پارافین آراد برای تولید پارافین دو روش را به کار می برند، این روش ها عبارتند از:

  • استفاده از فرایند اسیدی در تولیدات: برای تولید با این روش، ابتدا ماده ای تحت عنوان اسلک وکس را ذوب می کنند و سپس به آن مقداری مواد اسیدی به آن اضافه می کنند. بدین ترتیب پارافینی تولید می شود که حاوی مواد زائیدی می باشد. در نهایت مواد و روغن های زائد را جدا کرده و پارافینی با کیفیت به دست می آید.
  • تولید پارافین توسط تعریق: مراحل انجام این روش همانند روش اسیدی می باشد، اما در نهایت برای حذف مواد و روغن های زائد از شیوه تعریق استفاده می شود.
برترین شرکت صادرات پارافین

بالاترین میزان صادرات پارافین کشور توسط شرکت آراد

پارافین یکی از محصولات تولید شده از نفت خام می باشد که همواره در صنایع متنوعی کاربرد دارد. کارخانه تولید پارافین شمع آراد به عنوان یک شرکت صادرات پارافین موفق به کسب امتیاز بالاترین میزان صادرات در میان رقبای خود شده است. با در نظر گرفتن تولیدات با کیفیت پارافین در کشور توسط کارخانه مذکور، کشورهای دیگر همواره تقاضای خرید پارافین از شرکت آراد را دارند. از جمله این کشورها می توان به ترکیه و دیگر کشورهای اطراف اشاره کرد. یکی دیگر از دلایل میزان بالای صادرات پارافین، قیمت به صرفه آن است. با توجه به این امر که قیمت محصولات صادراتی با در نظر گرفتن نوسانات ارز محاسبه می شود، از طرفی با پایین آمدن ارزش ریال، خرید پارافین صادراتی از ایران به صرفه تر می باشد.

بالاترین میزان صادرات پارافین کشور توسط آراد
بالاترین میزان صادرات پارافین کشور توسط آراد

تولید و صادرات بدون واسطه پارافین توسط شرکت

در کارخانه پارافین، انواع محصولات شامل پارافین جامد خوراکی، پارافین ژله ای، انواع پارافین های جامد بهداشتی، پارافین کریستالی و… تولید می شود. در صورتی که قصد خرید از شرکت صادرات پارافین آراد را داشته باشید، بهتر است ابتدا اطلاعاتی در خصوص این شرکت و روش های فروش آن ها کسب نمایید.

تولیدی آراد همواره محصولات خود را به صورت اینترنتی و با حذف واسطه های فروش به دست مشتریان می رساند. جهت سفارش انواع پارافین از این مرکز فروش، پس از مراجعه به آدرس اینترنتی آن، می توانید با کارشناسان فروش ارتباط گرفته و در خواست خود را ثبت نمایید. بدین ترتیب می توانید محصولات پارافین را در کمترین زمان و به قیمت درب کارخانه خریداری کنید.

تولید و صادرات بدون واسطه پارافین توسط شرکت
تولید و صادرات بدون واسطه پارافین توسط شرکت

همکاری کارخانه بزرگ صادرات پارافین با بازرگانان و تجار

تولید کننده پارافین آراد همواره در تلاش است تا همکاری خود را به عنوان یک شرکت صادرات پارافین با تجار و بازرگانانی که در این زمینه فعالیت می کنند حفظ نماید. همان طور که پیشتر اشاره کردیم، شرکت آراد در زمینه تولید انواع مختلف پارافین فعالیت دارد، در نتیجه همواره تامین کننده پارافین مورد نیاز برای صنایع مختلف دارویی، خوراکی و یا بهداشتی می باشد. با توجه به محبوبیت بالایی که در میان تجار دارد، می توان به اعتبار بالای این تولید کننده پی برد.

به این مقاله امیتاز دهید.

0 / 5. مشارکت کنندگان 0

(نجفی) راه های ارتباطی:
شماره تماس شماره موبایل: 09123456279
واتساپ شرکت آراد واتساپ: جهت ارسال پیام کلیک کنید
کانال تلگرام کانال تلگرام: MedicArad@
ایمیل پست الکترونیکی: info@aradmedic.ir

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا